
Waarom vind ik het zo moeilijk
U te vertrouwen Heer
bent U niet die Heerser
die alles heeft gemaakt
ziet U niet mijn hart
hoe het werkt en bid en faalt
kunt U niet vertellen
waarom het soms zo baalt
Ik haal alles uit de kast
maar blijf in een hoekje zitten
met een stil gebed
zachtjes op mijn lippen
Heer ik weet
U bent goed en trouw,
oneindig, levende God,
mijn schepper/redder
Maak mij een licht in deze wereld
dat is alles wat ik vraag
(ingewikkelde levensverhalen)
is niet wat ik vermag...

Geen opmerkingen:
Een reactie posten